Dienstag, 25. März 2014

برای پرنده کوچک من ابوذر


 

برای ابوذرناز پسرک زنده یاد سردار احمد و زنده یاد حمیرا که سیلی محکم  خداست برروی جنایتکاران طالب

 

پسر کوچک من! قصه ی فریاد تو گشتی، غم ویرانی ما

 جان من! یادی ازفاجعه ی تلخ، شب بیمار پریشانی ما

زخم زخم تن ابریشمی ات  پرنده کوچک من،  ناسوریست

به دل و دیده ما ملتهب وشعله فشان ،جان من و مانی ما

جان مادر! سرزمینی که تو یک شاخه ی سبزینه درختش هستی

یادگاریست از آن کاخ بلند پور سینا، سر و سامانی ما

هیچگاهی نکند خم کمرش را زیر شلاق سیاه طالب

 نفس پاک تونورینِ  پیامیست به گلباغ فروزانی ما

ناز من، عطربهشت، لطف تقدس شعر و منظومه ی دل، جان ابوذر!

خنده هایت، دیدگانت، دستهایت  روزنیست سمت چراغانی ما

جان مادر!  درد هستم درد سردار و حمیرا،درد نیلوفر و عمر

درد دست کوچک تو، درد قلب تو، طنین غم پنهانی ما
25.03.2014

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen